بررسی کالکشن های هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱

پنجشنبه 6 خرداد 1400
20:35
admin

بعد از فشن ویک سه شهر مهم دنیای مد حالا نوبت به هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۲۱ پاریس رسیده است.

هفته مد پاریس، به نسبت لندن و نیویورک جذابیت با شکوهی داشت. و بیشتر فشن شو‌ ها به صورت دیجیتالی برگزار شدند. هفته مد پاریس هرگز از ارائه مجموعه هایی که منعکس کننده احساسات و امید باشد، نمی پرهیزد. حتی در این دوره آشفتگی دنیا، طراحان در حال پیشروی هستند و کارهایشان را به صورت مجازی ارائه می دهند. و این ثابت می کند، پاریس پایتخت مد است. در ادامه، بهترین های فصل پاییز 2021 را برای شما انتخاب کردیم.

لویی ویتان

یک سال بعد از تعطیلی بحران جهانی، موزه لوور، گالری میکل آنژ و دارو، مکان نمایش کالکشن نیکولاس گسکوییه، طرا برند لوئی ویتان، برای مجموعه پاییز ۲۰۲۱ شد. مدیر هنری برند یویی ویتون برای طراحی لباس زنانه، از شاهکارهای دوران باستان یونان ، اتروسک و روم الهام گرفته بود. گسکوییه از پیرو فورناستی، هنرمند مشهور قرن ۲۰ ایتالیایی، که نقاشی های سورئالیستی طراحی می کرد، در کارهایش الهام گرفته است.

لویی ویتان در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱


شنل

شنل برای پاییز ۲۰۲۱ ، به کلاب شبانه‌ "قلعه" در پاریس می رود. ویرجینی ویارد در این مجموعه ترکیبی از دو منبع الهام داشت: فضای تعطیلات اسکی و ایده ای شیک از دهه ۱۹۷۰ پاریس. این تاثیرات در ژاکت های خز، لباس های اسکی با آرم شنل، دامن و ژاکت های توئید با چکمه های نقره ای، بلوزهای بدن نما، کت و شلوارهای هوشمند و کت های برش خورده به رنگ سیاه، صورتی پررنگ، طلایی دیده می شد.

شنل در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱


بلمان

اولیویه روستینگ همیشه بلد است لحظه را پیدا کند. در هفته مد پاییز ۲۰۲۱ در پاریس، او ما را به سفر و فرار از خانه برده است. او کالکشن خود را در کنار هواپیما‌های خطوط هوایی فرانسه فیلم برداری کرده است. کت و شلوارهای پرواز و ژاکت های مسافرت، مانتوها و بامبر های الهام گرفته از فضانوردان. نشانه هایی از رنگ های نئونی و متالیک و نوارهای برجسته گرافیکی در کالکشن دیده می شود.

بلمان در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱


ژیوانشی در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱

لایه بندی و تم sci-fi در مجموعه برند ژیوانشی با طراحی متیو ویلیامز برای فصل پاییز ۲۰۲۱ ، دیده می شد. لباس های راحتی و شلوار بیرون و تنگ اصلاح شده جفت شده بود، در حالی که لباس های از پر، بلیزرهای آماده نیز در کالکشن دیده می شد. برای کسانی که نیاز به لباس گرم دارند، پافرهای برش خورده و کت های خز مصنوعی نیزوجود دارد.

ژیوانشی در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۱



برگرفته از وبسایت دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]