خواص ماسک ورقه‌ای

چهارشنبه 2 فروردين 1402
17:30
admin

ماسک ورقه‌ای، یکی از روش‌های تقویت پوست و تغذیه پوست صورت است. که این روزها در مراقبت و روتین پوستی افراد زیادی جای گرفته است. از ماسک ورقه اي برای آبرسانی، احیاء، مرطوب کنندگی، آرام بخشی و روشن نمودن پوست استفاده می شود. ماسک‌های صورت ورقه‌ای انواع و خواص مختلفی دارند. مزیت های ماسک ورقه‌ای برای پوست بسیار است که با توجه به کاربردشان می‌توانید انتخاب کنید.

ماسک ورقه‌ای چیست؟

ماسک‌های ورقه‌ای، ورقه هایی از جنس الیاف، خمیر نارگیل یا ژل های نازک پیش آماده هستند. که با سرم‌های مغذی یا هیدروژل های غنی شده، آغشته می‌شوند. شکل این ماسک‌ها بیضی، گرد یا شبیه به فرم صورت است که قسمت چشم، بینی آن برای راحتی باز می‌شود. برای استفاده کافی است ماسک را روی صورت قرار دهید. تا مواد آغشته شده به لایه داخلی ماسک در پوست شما نفوذ کند.

از مزایای اصلی ماسک‌های ورقه ای، استفاده راحت و بی‌نیازی از تمیزکاری بعد از استفاده می‌توان اشاره کرد. همچنین رقیقی سرم درون ماسک‌ها، باعث می‌شود تا اصطکاکی بین پوست صورت و ماسک ایجاد نشود. و برخلاف ماسک‌های دیگر احتیاجی به شستشو با آب ندارد.

مزایا و فواید ماسک ورقه ای صورت

مزایا و فواید ماسک ورقه ای صورت

ماسک‌های ورقه‌ای به دلیل ترکیبات اضافه شده به آن، فواید مختلفی دارند. از جمله فواید ماسک‌های نقابی صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسانی و مرطوب‌کنندگی

یکی از اصلی‌ترین فواید ماسک صورت، آبرسان و مرطوب‌کننده پوست است. برای آبرسانی موثر و پایداری پوست صورت، ماسک‌های ورقه‌ای بهترین گزینه پیشنهادی هستند. آبرسانی ماسک صورت عمیق‌تر و قوی‌تری از کرم آبرسان در یک بار استفاده است.

ضدچروک و جوانساز پوست

یکی از محصولات ضدچروک در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، ماسک‌های ورقه‌ای هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک، از سن کم از این ماسک‌ها استفاده کنید.

ماسک ورقه‌ای با آبرسانی قوی

بعضی از ماسک‌های صورت، دارای قدرت آبرسانی قوی هستند. مانند ماسک ورقه ای آبرسان مدل اقیانوس IMAGES که انتخاب خوبی برای افرادی است که پوست خشکی دارند. در زمان استفاده، صورت در سرم آبرسان قوی درون ماسک غرق می‌شود و سپس پوست شما را کاملا هیدراته می‌کند.

از بین برنده چین و چروک‌های صورت

همه دوست دارند پوستی جوان و بدون علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لکه و… داشته باشند. البته جلوگیری از تغییرات ناشی از افزایش سن، کار بسیار سختی است. اما کند کردن روند پیری با کمک برخی از محصولات مراقبت از پوست ممکن می باشد.

با به کارگیری ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید، آلوئه ورا، می‌توان چین و چروک‌های ریز پوست را به صورت عالی درمان کرد. روغن‌های ضروری موجود در این ماسک علائم مختلف پیری را کاهش داده و پوستی شاداب و درخشان را به شما می بخشد.

درمان خشکی پوست

درمان خشکی پوست به وسیله ماسک‌های نقابی، به صورتی عالی و غیرقابل انتظار نتیجه غیرقابل باوری را به ما می‌بخشد. با استفاده منظم از این ماسک‌ها یک فرایند درمانی عالی را پشت سر خواهید گذاشت.

متن کامل مقاله را در وبسایت فیوشا مطالعه کنید.


[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]