کالکشن زنانه پاییز ۲۰۲۲ شنل

چهارشنبه 2 فروردين 1402
12:26
admin

برند لوکس فرانسوی شنل که سال گذشته بر سر استفاده از کت و شلوارهای توییدی با سنت لورن مخالفت کرده بود. با شهامت مالکیت خلاقانه این آیکن، را در کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۲۲ برند شنل به نمایش گذاشت. این مجموعه ویرجینی ویارد پر بود از پارچه توئید.

تماشاگران نظاره‌گر دریایی از توئید (Tweed) بودند، ژاکت تویید صورتی، کت و شلوار دامن توئیدی مشکی به سبک ویکتوریایی سبک لباس‌های زنانه این مجموعه پاییزی 2022 بود. اولین بار چارلز فردریک ورث، طراح انگلیسی، از این پارچه استفاده کرد. سپس گابریل "کوکو" شانل در دهه 1920 از کمد لباس معشوقه‌اش، دوک وست مینستر، این پارچه را قرض گرفت. و در ادامه توئید را به مهره اصلی برند خود تبدیل کرد.

کالکشن مدل لباس زنانه برند شنل فصل پاییز و زمستان 2022

کالکشن مدل لباس زنانه برند شنل فصل پاییز و زمستان 2022

پالت رنگی ویارد برای این مجموعه زنانه، از تصاویر رودخانه‌ای در اسکاتلند الهام گرفته شده است. رودخانه قهوه‌ای گل آلود با یک پل سنگی قوسی قرمز رنگ آغاز می‌شود. در ادامه غروبی به رنگ هلویی و یاسی را به تصویر کشید. ویارد از طیف سایه‌هایی چون صورتی، بنفش و سبز تا رنگ‌های خاکی استفاده کرد.

کالکشن مدل لباس زنانه برند شانل فصل پاییز و زمستان 2022

کالکشن مدل لباس زنانه برند شنل فصل پاییز و زمستان 2022

سیلوئت های چند لایه با ژاکت های بافتنی ترکیب شده بود. او این لباس‌ها را با چکمه‌های لاستیکی منقش به لوگوی برند و جوراب‌های ضخیم تا بالای ران ست کرده بود.

متن کامل مطلب را در مجله مد مطالعه کنید.


موضوعات: کالکشن,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]