آشنایی با انواع مدل کلاه زنانه و مردانه (2)

چهارشنبه 2 فروردين 1402
15:28
admin

در دنیای مد دائماً همه چیز در حال تغییر است و همه به دنبال امتحان چیزهای جدید هستند. البته تفاوت های کمی بین برخی از سبک کلاه‌ها، مانند کلاه تریلبی و کلاه فدورا وجود دارد. ما در این مطلب از دنیای مد مطالب تکمیلی درباره انواع کلاه بیان خواهیم نمود. سبک کلاه‌های مورد صحبت در این مطلب از مجله دنیای مد، جزو محبوب‌ترین کلاه‌ها هستند. که بعد از مطالعه آن به راحتی می توانید هر مدل کلاه را تشخیص دهید.

انواع مدل کلاه در دنیای مد

در ادامه مطلب آشنایی با انواع مدل کلاه زنانه و مردانه (۱) می توانید با دیگر مدل های کلاه زنانه و مردانه آشنا شوید.

کلاه نجات غریقی (Lifeguard)

این کلاه دارای لبه‌های بسیار پهن و پوششی مناسب در مقابل آفتاب دارد، به همین دلیل بسیار محبوب است. کلاه نجات غریقی یک نوع کلاه حصیری است که از انواع نی و پوشال مثل رافیا (raffia)، راش، الیاف نخل و... تولید می‌شود. قسمت مرکزی و تاج این کلاه کمی به سمت داخل فرورفتگی دارد، این کلاه دارای لبه‌های پهن و صاف یا شیب دار است. نکته جالب، با وجود شهرت این کلاه به علت محافظت در برابر نور خورشید، اما فاقد پارچه محافظ UPF می‌باشد.

کلاه نجات غریقی (Lifeguard)


کلاه مائو (Mao) | کلاه نظامی یا سربازی (Military)

کلاه مائو یا کلاه سربازی، مدلی نظامی است که در اصل یک کلاه بیسبال مینیمالیستی ضخیم و کوتاه محسوب می‌شود. این کلاه لبه کوتاهی دارد با پهنایی بین ۲ تا ۳ اینچ که قسمت تاج آن کوتاه و مدور است و اندازه آن تقریبا به اندازه کلاه فلت می‌باشد. این کلاه را هم خانم ها و هم آقایان می‌توانند استفاده کنند و جایگزین مناسبی برای کلاه بیسبال به شمار می‌رود.

کلاه مائو (Mao) | کلاه نظامی یا سربازی (Military)


کلاه نیوزبوی (Newsboy ) | کلاه پسر روزنامه فروش (Paperboy)

کلاه نیوزبوی یکی از انواع کلاه آی‌وی یا فلت است با این تفاوت که بزرگتر و گردتر از آن‌ها می‌باشد. قسمت فوقانی یا تاج این کلاه از ۶ یا ۸ قسمت به هم پیوسته تشکیل می‌شود. در نوک کلاه نیز یک دکمه قرار دارد و گاهی لبه‌های آن حالتی فنری به خود می‌گیرد.

کلاه مدل نیوزبوی (Newsboy ) | کلاه پسر روزنامه فروش (Paperboy)


متن کامل مطلب در modeworld.ir


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]