بررسی هفته مد پاریس بهار ۲۰۲۳

چهارشنبه 2 فروردين 1402
14:25
admin

پس از دو سال اختلال در نمایش های مد، به دلیل کووید، مردم به پایتخت فرانسه بازگشتند. هفته مد پاریس برای فصل بهار و تابستان ۲۰۲۳ با رنگ‌های پر جنب و جوش، لباس شب شیک و جزئیات تخیلی به نمایش درآمد. در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد، تعدادی از کالکشن برندهای مشهور پاریس در فشن ویک بهار 2023 را بررسی خواهیم نمود.

برند شنل در هفته مد بهار ۲۰۲۳

ویرجینی ویارد، مدیر خلاقیت برند شنل، برای کالکشن بهار ۲۰۲۳ از سینما و فیلم «سه رنگ: آبی» ساخته کریستوف کیشلوفسکی، الهام گرفته است. ویارد برای این مجموعه، کاپشن‌های توئید و لباس‌های مجلسی کوکتل تزیین شده با پر شترمرغ و کریستال‌های درخشان را طراحی کرده بود.

بررسی کالکشن شنل در هفته مد بهار ۲۰۲۳ پاریس


ژیوانشی

متیو ویلیامز بیش از دو سال در خانه مد ژیوانشی حضور دارد. اما این اولین نمایش اختصاصی زنانه او بود و تصمیم گرفت نمادهای مد سرزمین مادری خود، امریکا، را به فرانسه بیاورد. او ترکیبی از جین، ژاکت بامبر و هودی از جنس توئید، ژاکت های سبک کشباف پشمی و بلوزهای رمانتیک را برای این مجموعه خود طراحی کرد.

بررسی کالکشن ژیوانشی بهار 2023 پاریس


دیور در هفته مد 2023

ماریا گرازیا چیوری و کاترین دو مدیچی، دو ایتالیایی در پاریس، با قرن‌ها فاصله در ران‌وی دیور به هم رسیدند. چیوری قبلاً نیز از لباس‌های تاریخی الهام گرفته بود. کالکشن بهار ۲۰۲۳ برند دیور، در غاری به سبک گوتیک اجرا شد. دامن‌های کلوش، پیراهن های توری و کرست‌های کش دار در این مجموعه دیده می شد.

بررسی کالکشن دیور در هفته مد بهار 2023 پاریس


لویی ویتان

فشن شو برند لویی ویتان در آخرین روز از هفته مد پاریس در آفتاب پاییزی و در میان جمعیت مشتاق ارائه شد. صحنه نمایش ترکیب سوررئال داشت که به سفارش نیکلاس گسکوئيه طراحی شده بود. زیپ‌ها و سگک‌های بسیار بزرگ روی کت و شلوارها، کمربندهای خیلی عریض، لباس های چرم مشکی. که به نظر می آید از دنیای اسباب بازی ها الهام گرفته شده باشد.

بررسی کالکشن لویی ویتان در هفته مد بهار ۲۰۲۳ پاریس


متن کامل در مجله مد modeworld.ir


موضوعات: کالکشن,رویداد,
[ بازدید : 218 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]