بررسی کالکشن های هفته مد میلان پاییز ۲۰۲۱

پنجشنبه 6 خرداد 1400
20:28
admin

توقفگاه بعدی هفته مد میلان ایتالیا است. به دلیل شیوع ویروس کرونا هفته مد میلان پاییز و زمستان ۲۰۲۱ به‌صورت کاملا دیجیتالی برگزار شد.

میلان مرکز لباس های لوکس ، خیاطی های ماهرانه و زیبا است. حتی در این شرایط پاندمی، زمانی که بیشتر رویدادهای حضوری موقتاً متوقف شده اند، طراحان کالکشن های پاییز و زمستان ۲۰۲۱ در هفته مد میلان خود را با استفاده از فیلم، پخش زنده، لوک بوک و... ارائه کردند. در ادامه این مطلب، ما بهترین کالکشن های فصل پاییز ۲۰۲۱ رابررسی می کنیم.

ورساچه

مدل های ورساچه مانند لباس های زرهی واقعی بودن، با الهام از یونانی. La Greca با امضای قبلی برند ترکیب شده بود که در حاشیه لباس های مجموعه تکرار می شد، و به طرز مطبوعی به مد و افراد فرش قرمز شبیه بود. ورساچه در این فصل روحیه ای سرکش با ظاهری مستحکم ، قدرتمند و جسورانه را با لباس های تنگ ساخته بود، اما در این کالکشن لباس‌هایی نیز وجود داشت که با استایلی راحت مناسب دوران بعد از قرنطینه طراحی شده بود

ورساچه در هفته مد میلان پاییز ۲۰۲۱


دلچه اند گابانا

دومنیکو دولچه و استفانو گابانا گفتند که مجموعه پاییز ۲۰۲۱، پیش نمایشی از مجموعه بعدی آنها #DGNEXTCHAPTER است. لباس های این مجموعه زیبای دلچه اند گابانا با الهام از دهه ۹۰ بود، و بخشی از لباس ها نیز با سبک دیسکو تلفیق شده بود. ترکیب پترن برفکی و موج‌دار تلویزیون‌های رنگی با ژاکت های اورسایز، پالت رنگی مولتی کالر و پارچه های نایلونی از شاخصه های این مجموعه بودند.

دلچه اند گابانا در هفته مد میلان پاییز ۲۰۲۱


جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی برای همیشه نرم و ظریف است. نمایش خاص او از طرح هایی بر گرفته از طبیعت، گلدوزی و پترن هایی بر روی لباس های زنانه می آفرید. دامن های بلند، کت های تا کمر، شلوار های مخملی و ابریشمی مواج در این مجموعه دیده می شد.

جورجیو آرمانی در هفته مد میلان پاییز ۲۰۲۱


برگرفته از دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]