هفته اوت کوتور بهار ۲۰۲۱

پنجشنبه 6 خرداد 1400
18:55
admin

یکی از رویدادهایی که هر سال قبل از شروع ماه فوریه برگزار می شود، هفته مد اوت کوتور است. هفته مد کوتور بهار ۲۰۲۱ نیز در پاریس برگزار شد.

وقایع امسال، همه گیری ویروس کووید- ۱۹، سبب شد تا هفته مد کوتور امسال با تاخیر برگزار شود، اما این اتفاق مانع از ارائه کالکشن ها نشد. از شیاپارلی و دیور گرفته تا شنل و جورجیو آرمانی ، برندها مجموعه های خود را از طریق ویدئو ، لوک بوک ها و شبکه های مجازی ارايه دادند. در ادامه بهترین مجموعه های هفته مد اوت کوتور فصل بهار ۲۰۲۱ را بررسی خواهیم کرد.

فندی در هفته کوتور بهار ۲۰۲۱

کیم‌جونز، به عنوان مدیر هنری لباس زنانه برند فندی، قصد داشت در این مجموعه اوت کوتور، لباس هایی واقع گرایانه تر و مدرن طراحی کند. او لباس های این مجموعه را از کارهای مجسمه ساز ایتالیایی بنینی (benini) و رمان های ویرجینیا وولف (virginia Woolf) الهام گرفته است. بیشتر مدل ها با تلفیق لباس های زنانه / مردانه و بدون جنسیت طراحی شده بودند.

برند فندی در هفته اوت کوتور بهار ۲۰۲۱ پاریس


دیور

ماریا گراتزیا چیوری، مدیر هنری برند دیور، این مجموعه را با الهام از کارت های فال تاروت و لباس های دوران رنسانس طراحی کرده بود. تلفیق لباس های زنانه / مردانه از جمله نکات جالب این مجموعه بود. داستان این فیلم راجع به رابطه یک دختر با شخصیت خود، و تصمیم گیری درباره مسیر زندگی و رویارویی با ترس هایش است.

برند دیور هفته اوت کوتور بهار ۲۰۲۱ پاریس


والنتینو

پیرپائولو پیچولی در این مجموعه، برعکس کارهای قبلی خود، از تزیینات همیشگی اوت کوتور به دور بود و به دنبال یافتن فرم‌های جدید و حجم های متفاوت در لباس‌ها بود. او گفت: "ایده من در این کالکشن نظاره کردن دنیای کنونی است." در طراحی لباس های این مجموعه از تلفیق لباس های روزمره و مجلسی، زنانه و مردانه استفاده شده بود.

به عقیده طراح این مجموعه اوت کوتور برای تمامی افراد است و منحصر به جنسیت خاصی نیست. در این کالکشن از رنگ های درخشانی مانند: فوشیا، نارنجی، سبز فلورسنتی و قرمز جیغ استفاده شده بود که مسیر تازه ای در رنگ امضای والنتینو ایجاد می‌کرد. این لباس ها در ران‌وی بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند و در جهان حتی بهتر به نظر می رسند.

برند والنتینو در هفته اوت کوتور بهار ۲۰۲۱ پاریس


جورجیو آرمانی

اگرچه طراحی لباس های مجلسی در این دوران کار عجیبی به نظر می‌آید اما از نظر آقای جورجیو آرمانی جستجو برای زیبایی میلی بی نهایت است. لباس های مجلسی این مجموعه مناسب برای تمامی فصول طراحی شده است. پالت رنگی مجموعه شامل تم رنگی صورتی، بنفش، قرمز و آبی خاکستری است. رنگ های روشن این مجموعه برای امید بخشی و انرژی بخشی انتخاب شده‌اند.

برند آرمانی در هفته مد کوتور بهار ۲۰۱ پاریس


منبع : سایت مجله دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]