بررسی کالکشن های هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱

پنجشنبه 1 آبان 1399
18:25
admin

هفته مد میلان جزو شلوغ ترین فشن ویک های بهار سال ۲۰۲۱ ، از شروع کرونا تا به حال بوده است.

میلان شهر ظرافت، شکوه و زیبایی است، جایی که پارچه‌های مجلل و خیاطی بکر در مرکز آن قرار دارند. طراحان لباس و مد شهر برای فصل بهار 2021 بالاخره با چالشهای بحران کرونا و قرنطینه کنار آمدند و توانستند مجموعه لباس‌هایی هارمونیک و با کیفیت به نمایش بگذارند و تلاش بیهوده و بیش از حد برای متفاوت بودن را کنار گذاشتند.

ورساچه

دوناتلا ورساچه همه را با مجموعه جدید خود به دنیای زیر آب Versacepolis می‌برد، جایی که زیبایی بکر مدوزا ساکن است. کالکشن فانتزی ورساچه ترکیبی از پری دریایی، میامی و اساطیر بود. کت و شلوارهایی با کت های بزرگ با تاپ های بیکینی و دامن‌های کوتاه، پیراهن های کوتاه نئونی با چاپ های الهام گرفته از نقوش ستاره دریایی، مرجان‌ها و صدف‌های دریایی وجود دارد.

بررسی کالکشن ورساچه هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱


جورجیو آرمانی در هفته مد میلان بهار / تابستان ۲۰۲۱

جورجیو آرمانی با دید ثابت و همیشگی، برند خود را در سفری زیبا از مدل لباس های ساده و راحت ترسیم کرده است. لباس های لخت، دو تکه و لباس شب براق، همه در پالت رنگی خنثی در این مجموعه زنانه 2021 دیده می‌شوند. کت و شلوار، جزلاینفک برند، کت های بلیزر و شلوارهایی تا مچ پا از مدل های این مجموعه برای فصل بهار ۲۰۲۱ بود.

بررسی کالکشن جورجیو آرمانی هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱


موسکینو

جرمی اسکات طراح خلاق برند موسکینو (Maschino) در کالکشن آماده پوشیدن (ready-to-wear) بهار ۲۰۲۱ این برند را با یک فیلم کوتاه از فشن شو عروسک‌ها ارائه داد که بسیار خلاقانه بود و مورد توجه قرار گرفت.

بررسی کالکشن ماسکینو هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱


سالواتوره فراگامو

کیفیت مثل همیشه برای فراگامو (Ferragamo) اهمیت دارد، او برای بهار ۲۰۲۱ از چرم، پارچه های ابریشمی و پر در فرم‌های مختلف استفاده کرده بود که حس تجمل و اصالت را منتقل می‌کرد. کت‌های بامبر و لباس هایی زیبا و خوش فرم و ساده برای ایجاد احساس راحتی در بیننده در این کالکشن زنانه بهاری به نمایش درآمد.

بررسی کالکشن فراگامو هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱


دولچه اند گابانا

بهار ۲۰۲۱ بعنوان "مجموعه تکه دوزی" برند دولچه و گابانا به یاد خواهد ماند. خانه مد Dolce & Gabbana بدلیل قرنطینه، دسترسی به تامین پارچه های مورد نیازش را نداشت، به همین علت تصمیم به استفاده از پارچه‌های موجود در انبارشان گرفتند.

بررسی کالکشن دالچه و گابانا هفته مد میلان بهار ۲۰۲۱


منبع: مجله دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]