ترند مد های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ (گزارشی از مجله ووگ)

دوشنبه 28 مهر 1399
19:06
admin

هر فصلی مد خاص مربوط به خود دارد. بررسی کلی ترند ها به ما این اجازه را می دهد تا با نوع پوشش یک سال و یا فصل هماهنگ باشیم.

لباس‌ها و آیتم‌هایی که به عنوان ترندهای سال جدید پیش ­بینی می‌شوند؛ تنوع و طراحی منحصر­بفردی دارند که علاقه­ مندان به مد و فشن را بر سر ذوق می‌آورد. سبک رمانتیسم، بوهمی و بورژوازی و مدل‌های جذاب و اورسایز، از مهم‌ترین ترندها برای پاییز و زمستان سال ۲۰۲۰ / ۲۰۲۱ است که در کنار ظرافت زنانه سرشار از ماجراجویی و جسارت خواهد بود.

ترند مد های فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۰

ترند مد های فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۰

سر شانه های جدید

سر شانه های تیز و قدرتمندانه در حال بازگشت به دنیای مد است و از ترند های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ می باشد. سرشانه های گرد و مربعی در حال رفتنند و اشکال مثلثی برای داشتن ظاهری جدید عالی هستند.


ترند مد های فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۰

استایل بوهمی

یک ترکیب راحت و لوکس از سیلوئیت هیپی و بورژوازی، که باعث ایجاد استایل ظریف و شیک با پیچ و تاب های فالکی می‌شود. هایلایت های درخشان با گلدوزی های زیبا و پیچیده و استفاده از پارچه های غنی برجسته، نشان دهنده ترند شدن استایل بوهمی برای فصل پاییز 2020 است.


ترند مد های فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۰

بایکر

استایل دوچرخه سواری (بایکر) جزو سبک های متنوعی است که قطعاً کسی از آن خسته نمی شود. چه فرشته جهنم در فندی باشد، چه قهرمان بورژوازی موتور کراس در لوئی ویتون و چه مکانیک درجه یک در دیور، برای فصل پاییز و زمستان ۹۹ این استایل جزو ترندها است.


ترند مد های فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۰

استایل راک

استایل راکر با ترکیب شیکی از رنگ مشکی، لاتکس، چکمه یا نیم بوت، کت و شلوار چرمی یک سیلوئیت جدید زنانه و ترند فصل پاییز و زمستان 2020 است.

برگرفته از مجله دنیای مد


موضوعات: اصطلاح,
[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]