بررسی کالکشن های هفته مد لندن پاییز ۲۰۲۱

پنجشنبه 6 خرداد 1400
20:22
admin

لندن در دنیای مد برابر است با جوانی، رنگ، سرزندگی و نوآوری است. این انرژی حتی در میانه قرنطینه نیز ادامه دارد.

بعد از هفته مد نیویورک نوبت به فشن ویک لندن است. نمایش های این هفته نیز به دلیل شیوع COVID-19 بدون مخاطب و یا به صورت لوک بوک برگزار شد.


اردم

در این فصل، اردم ما را به باله برد، اما در آن خبری از دامن های کوتاه پف دار و صورتی نبود. مارگو فونتین، طراح برند، با الهام از اجرای رقص دریاچه قو این مجموعه را طراحی نمود. جوراب شلواری، ساق دست بافتنی و دامن های پلیسه، بارانی بر روی دامن هایی با پر شترمرغ، مانند این بود که مدل ها رقاصانی هستند که دارند بیرون می روند. لباس هایی تزیین شده با کریستال، دامن های بلند و پف دار و هدبندهای از جنس پر از آیتم های این کالکشن بود.

اردم در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


سیمون روخا

مجموعه پاییز ۲۰۲۱ روخا، شامل لباس هایی با سیلوئت عروسکی توری، کت های چرمی موتور سواری، از تضادهای این مجموعه بودند. در کنار این فرم ها، طراح از ظرافت هایی مانند گل رز با سنگ دوزی و گلدوزی نیز در بین لباس ها گنجانده بود.

سیمون روخا در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکام کالکشن پاییز ۲۰۲۱ خود را، به دلیل شیوع کرونا، از راه دور مدیریت کرد. مجموعه پاییزی او با شرایط آب ‌و هوایی مختلف مطابقت دارد. او در این مجموعه ظرافت کاری را کنار گذاشته و لباس ها حس رهایی و آزادی دارند. در این مجموعه نشانه هایی از سبک میلیتری در کت، نوار دوزی کنار شلوار، دکمه‌ها دیده می شود. ترکیب رنگ های متضاد از نکات خوب این کالکشن می باشد.

ویکتوریا بکهام  در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


برگرفته از دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]