بررسی کالکشن های هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱

پنجشنبه 6 خرداد 1400
20:17
admin

این روزها نیویورک به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار محدودیت‌هایی فعالیت می باشد. اما قرار است هفته مد نیویورک پاییز و زمستان ۲۰۲۱ به‌صورت کاملا دیجیتالی برگزار شود.

هفته مد نیویورک امسال کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما مانند شهر نیویورک، مد هرگز نمی خوابد. در ادامه ببینید طراحان مد برای پاییز ۲۰۲۱ چه چیزهایی خلق کرده اند.

اسکار دلا رنتا

کالکشن های پاییز ۲۰۲۱ (تاکنون) تا حدود زیادی سبک هایی را که توده ها در طی همه گیر شدن به سمت آن گرایش داشتند ، منعکس می کند: لباس های بافتنی شیار دار، شلوارهای تنگ، و تعدادی لباس خانه و راحت و البته زیبا و ظریف. مجموعه طراحان برند اسکار دلا رنتا، فرناندو گارسیا و لورا کیم، پر از نقش و نگار و رنگ های زنده بود که باعث شادی می شد. پیراهن کوتاهی با طرح گل های رنگارنگ به صورت اپلیکه کاری، یک لباس مدل پری دریایی با یقه هالتری تزیین شده با پاپیون های کریستالی، کت و شلوار شیک به همراه جلیقه تعدادی از مدل های این مجموعه پاییزی است.

اسکار دلا رنتا در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


تام فورد

زمانی که از لباس راحت و خانه صحبت می کنید، تام فورد را به یاد می آوریم. وی در مورد نمایش مجموعه پاییز ۲۰۲۱ توضیح داد: "خشن، قدرتمند و بداخلاق. کلماتی هستند که در مجموعه این فصل من طنین انداز می شوند."
فورد این ترکیب از راحتی و رسمی بودن را با لباس های ظریف و چسبان، ژاکت های شیک کشمیر، پالتو اور سایز و یک کاپشن بزرگ تجسم کرد. این مجموعه چشم نوازی از دختران دهه ۶۰ بود که با تعدادی از دامن ها و شلوارهای تنگ و کوتاه، بلیزرهای چاپی با پترن حیوانات دیده می شد.

تام فورد در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


کارولینا هررا

در چهلمین سالگرد برند کارولینای هررا ، طراح وس گوردون تصمیم گرفت یک نامه عاشقانه مجازی به طرفداران این برند ارائه دهد. او برای به نمایش گذاشتن احساسات، در این مجموعه خود از طرح قلب به عنوان نماد عشق بسیار مورد استفاده قرار داد. طرح قلب به صورت گلدوزی، سنگدوزی، بر روی لباس ها نصب شده، داخل بافت ها، دکمه ها، سگک کمربند و گردنبندها قرار داده شده بود. لباس‌هایی با پارچه‌ های پولکی و طرح خال خالی مثل همیشه در این کالکشن حضور داشتند.

کارولینا هررا در هفته مد نیویورک پاییز ۲۰۲۱


برگرفته از وبسایت دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]