ترند مد های بهار و تابستان ۲۰۲۱ (گزارشی از مجله ووگ)

پنجشنبه 6 خرداد 1400
20:11
admin

با توجه به همه گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ و ارائه متفاوت مجموعه های بهار / تابستان ۲۰۲۱ ترند های امسال بسیار کاربردی و پوشیدنی و نشان دهنده روحیه امید و نشاط است. در هفته مد نیویورک و لندن، از بین چهار پایتخت مد، کالکشن های به صورت زنده و دیجیتالی ارائه شد. در حالی که برندها در میلان و پاریس به صورت نمایش عمومی، البته با حفظ پروتکل های بهداشتی، برگزار شد. برخی نیز "متفاوت" ظاهر شدند، مانند نمایش خارج از برنامه، نمایش از طریق فیلم و در فضاهای مجازی.

همه گیری کووید-۱۹ بر روی ترند های بهار / تابستان ۲۰۲۱ نیز تأثیر داشته است. لباس های راحتی، شلوارهای گشاد، لباس های ماکسی و شفاف از جمله مدل هایی بود که در بیشتر کالکشن ها دیده شد. در بخش لباس های مجلسی نیز می توان ترکیبی از این مدل لباس با لباس های ورزشی دید که حسی مدرن داشتند را دید. مانند دامن های چین دار با هودی در برند پرادا، دامن های مدادی با کت های بامبر در Max Mara دیده می شد.

ترند های مد بهار و تابستان ۲۰۲۱



جادوی مونوکروم

تمایل طراحان به استفاده از رنگ های مونوکروم، به خصوص سیاه و سفید، در کالکشن های بهار ۲۰۲۱ بسیار دیده می شد. در برند دلچه اند گابانا لباس های تکه دوزی شطرنجی استفاده شده بود، در شنل، ترکیب سفید و مشکی به صورت بلوز و دامن نشان داده شد. همچنین در گابریلا هرست نیز به صورت پیراهن شب با دو تکه سیاه و سفید را داشتیم.

مونو کروم ترند مد های بهار و تابستان ۲۰۲۱ (گزارشی از مجله ووگ)


لباس های بند دار

یکی از ترندهای بهار و تابستان ۲۰۲۱ بندهایی نازک در لباس ها است. بندهایی نازک و بلند که به دور کمر پیچیده شده بود. این ترند در برندهایی مانند ورساچه، کریستوفر اسبر و ویکتوریا بکهام و... دیده می شد.

لباس های بند دار ترند مد های بهار و تابستان ۲۰۲۱ (گزارشی از مجله ووگ)


لباس های ماکسی

لباس های ماکسی رمانتیک ترین ایده برای حضور در اجتماع است. که در دیور ، آلبرتا فرتی، والنتینو ، اردم و مایکل کورس دیده می شود. سبک های لباس های ماکسی و بدن نما از مدل های لباس کوکتل جذاب است. که حتی می توان در میهمانی های آپارتمانی نیز با آن زیبا به نظر رسید.

لباس ماکسی و بلند ترند مد های بهار و تابستان ۲۰۲۱ (گزارشی از مجله ووگ)


شلوار گشاد

علاقه‌مندان شلوار جین تنگ و چسبان گوش کنید. شلوارهای گشاد بر سیلوئیت بدن و فرم پاهای شما تاثیر می گذارد. اما، این یکی از جذاب ترین ترند مد های فصل بهار 2021 می باشد. این ترند وینتیج در فصل بهار امسال ظرافت خود را نشان می‌دهد.

شلوار های گشاد ترند مد های بهار و تابستان ۲۰۲۱ (گزارشی از مجله ووگ)


برگرفته از مجله دنیای مد


موضوعات: اصطلاح,
[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]