بررسی کالکشن های هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰

چهارشنبه 6 فروردين 1399
19:01
admin

از تاریخ ۲۴ فوریه تا ۳ مارس هفته مد پاریس برای فصل پاییز / زمستان ۲۰۲۰ برگزار شد و پایان دهنده برنامه‌های یک ماهه نمایش کالکشن‌های مد ، رویدادها و... بود.

این فصل هفته مد مانند سالهای گذشته نبود ، زیرا شیوع ویروس کرونا سایه‌ای بر هفته مد میلان و پاریس انداخت و بعضی از برندها را وادار به لغو نمایش‌ها کرد. اما علیرغم این شیوع همگانی و ترس، جمعیت مشتاق مد به تماشای شو برندهای بزرگ نشستند.

نکته جالب دیگری که در هفته مد پاریس به نمایش گذاشته شد معرفی یک اکسسوری جدید در دنیای مد بود : ” ماسک تنفسی فشن ” .


کالکشن های هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰




دیور

دیور برنامه هفته پاریس را با محوریت هنر و ادبیات فمینیستی آغاز کرد. این مجموعه با یک کت و شلوار (پاور سوت) مشکی آغاز شد و به محدوده‌ای با الهام از دهه ۷۰ منتقل شد که دارای لباس‌های چند لایه، چاپ های شطرنجی، فرینج (ریش ریش) و قلاب دوزی بود.


بررسی کالکشن دیور هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰




شنل در هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰

ویرجینی ویارد (Virginie Viard) در یادداشت‌های خود برای کالکشن پاییز / زمستان ۲۰۲۰ شنل توضیح داد، که این مجموعه با عنوان "آزادی" تقریباً سیاه و سفید را نشان می‌دهد.

در این کالکشن از برند شنل کت و دامن‌های تویید و LBD های کلاسیک امضای برند، شلوار سوارکاری و دامن‌های با چاک کناری وجود داشت.


بررسی کالکشن شنل هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰




سن لورن

آنتونی واكارلو (Anthony Vaccarello) كلكسیونی مملو از لباس‌هایی از جنس لاتكس را به نمایش درآورد. به گفته این طراح، هدف از مجموعه پاییز / زمستان ۲۰۲۰ الهام گرفته از دهه ۸۰ بود.


بررسی کالکشن سن لورن هفته مد پاریس پاییز ۲۰۲۰

منبع: مجله دنیای مد


موضوعات: رویداد,
[ بازدید : 1039 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دنیای مد و فشن بستری برای اطلاع از جدیدترین اخبار، آموزش ها و حواشی دنیای مد و لباس در ایران و جهان است.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای مد و فشن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]